بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی کمانداران نوجوان و جوان کشورمان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراتدازی با کمان، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، عصر امروز با حضور در کمپ تیروکمان از اردوی کمانداران نوجوان و جوان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه بازدید کرد.

محمد شروین اسبقیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را گرامی می دارم و به روح شهدای دفاع مقدس، امنیت و خدمت سلام می فرستم.

وی گفت: امروز امنیت و آرامشی که در خانواده داریم به دلیل دلاورمردی ها و ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس بوده است. آنها در یک جنگ نا برابر در مقابل دشمن ایستادند تا ما در آرامش باشیم.

اسبقیان تاکید کرد: شما به عنوان خط‌شکنان جبهه فرهنگی و ورزش در خط مقدم هستید.وقتی ورزشکاری بر پرچم سجده می کند و سرود ایران به صدا در می‌آید و پرچم به اهتزاز در می آید مایه مباهات است.

وی افزود: رهبر به ورزشکاران علاقه زیادی دارند و به ورزش اهمیت زیادی می‌دهند. امروز شما جانشینان خلف رزمندگان هستید که در جبهه فرهنگی ایستادید. پرچم و سرود ملی خط قرمز همه شماست.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: مقام قهرمانی، مدال و سکو‌ یک‌ روز تمام می شود و آنچه می‌ماند فداکاری و از خودگذشتگی است. با آرامش می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزنید فدراسیون و ما همواره در کنار شما هستیم و قطعا با آرامش معنوی که دارید در مسابقات پیش رو موفق خواهید شد.

در پایان نیز شعبانی بهار رئیس فدراسیون، پاداش مدال آوران در قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا  را اعلام کرد. بر این اساس پاداش مدال طلا ۵۰ میلیون تومان، نقره ۳۵ میلیون تومان و برنز ۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

تیم تیراندازی با کمان نوجوانان و جوانان کشورمان راهی چین‌تایپه می‌شوند

تیم تیراندازی با کمان نوجوانان و جوانان کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سه‌شنبه(سوم مهرماه) راهی چین‌تایپه می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم تیراندازی با کمان نوجوانان و جوانان کشورمان جهت حضور در نخستین دوره رده‌های سنی مسابقات قهرمانی آسیا سه‌شنبه(سوم مهرماه) راهی چین‌تایپه می‌شوند.

مسابقات رده‌های سنی قهرمانی آسیا از هفتم تا دوازدهم مهرماه در چین‌تاپیه برگزار می‌شود و تیم ایران با 13 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. تمرین رسمی مسابقات از روز پنجم مهرماه آغاز خواهد شد.

ریکرو زیر 21 سال:

محمد حسین گلشنی، یسنا پورماهانی

ریکرو زیر 18 سال:

فائز محمدی، محمد طاها صفری،‌ سیده مریم موسوی

کامپوند زیر 21 سال:

امیررضا عزیزی،‌ احسان شعبانی‌بهار، ابوالفضل سلطانی نژاد، سارا جلالی

کامپوند زیر 18 سال:

مهدی عاشق‌زاده، خداپرست فرهنگ،‌ معین کریمی، رونیا رضوی

مربیان:

شهاب ریحانی، محمدجواد تقوی، سودابه صادقی، امین کاظم‌پور

سرپرست:

مصطفی افشاری